اجتماعی سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۲۱ کد خبر :7569

آیا پرداخت غرامت ۱۲ میلیاردی به علیرضا منصوریان واقعیت دارد؟

آیا پرداخت غرامت ۱۲ میلیاردی به علیرضا منصوریان واقعیت دارد؟
اخبار غیر رسمی حکایت از آن دارد که با توجه به نوع قراردادی که منصوریان با باشگاه امضا کرده اگر فولادی ها او را برای فصل جدید نخواهند ظاهرا باید مبلغی حدود ۱۲ میلیارد به این مربی غرامت بدهند.

نگرش امروز – این روزها در راس مدیران کارخانه فولاد خوزستان و باشگاه این شرکت بابت ماندن و رفتن منصوریان اختلاف نظر شدیدی وجود دارد و یکی از دلایلی که تکلیف سرمربی تیم مشخص نمی شود همین موضوع است!

اخبار غیر رسمی حکایت از آن دارد که با توجه به نوع قراردادی که منصوریان با باشگاه امضا کرده اگر فولادی ها او را برای فصل جدید نخواهند ظاهرا باید مبلغی حدود ۱۲ میلیارد به این مربی غرامت بدهند. البته این موضوع از سوی طرفین تا کنون به صورت رسمی عنوان نشده است.

بررسی فضای مجازی در اهواز و واکنش های هواداران این تیم به منصوریان و مدیرعامل این باشگاه نشان می دهد دوستداران این تیم هم چندان از اتفاقات باشگاه بی خبر نیستند. البته مسئولان فولاد تاکید دارند همین امروز و فردا تکلیف روشن می شود اما از هفته گذشته آنها هنوز به این جمع بندی نرسیده اند!؟

پیشتر نیز در خصوص پرداخت چند میلیاردی برای به خدمت گرفتن مجدد جواد نکونام حرف و سخن های مختلف به گوش می رسید که امید است مسئولین فولادی در خصوص این مبالغ روشن سازی شفافی به رسانه ها ارائه کنند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار