استان خوزستان چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۲۸ کد خبر :6504

هزینه در امر ورزش، سرمایه گذاری برای آینده است

نگرش نیوز – سید کریم حسینی در شورای اداری شهرستان باوی اظهار کرد: طی هفته‌های آتی جلسه‌ای را با وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی شرایط ورزش استان و برنامه های توسعه آن برگزار خواهیم کرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: هزینه در امر ورزش و جوانان، سرمایه گذاری برای آینده است و مدیران نباید نگران این موضوعات باشند.

وی اضافه کرد: ما اعتقاد داریم یکی از راه های اصلی آموزش و پرورش و مقابله با آسیب های اجتماعی جوانان و نوجوانان امر ورزش می باشد که ما هرچه در آن سرمایه گذاری کنیم قطعا چند برابر آن به ما باز می گردد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما با حضور مدیران جوان و انقلابی در دولت سیزدهم و در کنار آن مزایای شهری همچون ملاثانی افق ورزش را روشن می دانیم و این ویژگی می تواند سبب رشد و تعالی استعدادها شود.

وی با اشاره به اینکه قطعا ضعف هایی در کار وجود دارد که باید با تلاش آنها را به قوت تبدیل کنیم ادامه داد: وجود آقای بنی تمیم در راس مدیریت ورزش و جوانان امتیاز مثبتی برای استان است و ما می توانم کارها و پیگیری ها را با ایشان تقسیم کنیم.

حسینی تصریح کرد: طی سال گذشته نمایندگان هر کدام مبلغ ۱۵ میلیارد تومان را به سه شهر ویس، ملاثانی و شیبان جهت ساخت و تکمیل زمین های ورزشی اختصاص دادند و امسال نیز این کمک انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ما به امر ورزش اعتقاد داریم و در این زمینه ساخت مکان های سرپوشیده برای خانم ها و ایجاد زمین های چمن مصنوعی برای آقایان در اولویت خواهد بود.

نماینده مردم اهواز، باویف کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برخی کمک ها نیز در قالب ست های ورزشی مانند میز پینگ پونگ، فوتبال دستی، البسه، میز شطرنج و چمن مصنوعی به خانه های ورزش روستایی اهدا می شود و هر کجا درخواست وجود داشته باشد، با حمایت هیات ورزش های روستایی و اداره کل ورزش و جوانان استان محدودیتی نخواهیم داشت.

وی یاد آور شد: همچنین مقرر شده طی هفته های آتی جلسه ای را با وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی شرایط ورزش استان خوزستان و برنامه های توسعه ی آن برگزار کنیم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار