استان خوزستان یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۰ کد خبر :6468

سازمان آب و برق خوزستان فقط خشکسالی و حوضه کرخه نیست/ بانیان وضع موجود همچنان راس امور!

نگرش امروز – حدود چهار ماه از انتصاب عباس صدریان فر به عنوان مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان می گذرد. اما ظاهرا این مقام مسئول فراموش کرده که مدیر سازمانی شده است که بیش از سه هزار نفر پرسنل و حدود ۲۲ شرکت در زیرمجموعه خود دارد، حال سوال اینجاست چرا وی در مقابل هر سوالی که پرسنل از او می پرسند فقط یک پاسخ دارد؛ من درگیر خشکسالی هستم و فرصت انجام کار دیگری ندارم!

به راستی آیا یک چنین مسئولی توانایی مدیریت بر سازمان عریض و طویل سازمان آب و برق خوزستان را دارد؟ به قول کارشناسی مثال انتصاب او بر مدیریت سازمان این است که دقیقا صفر با صفر تعویض شده است؛ ایزدجو رفت و صدریان فر آمد. فقط همین.

یعنی همان تیم دوران ایزدجو که همگی بانیان وضع موجود بحران آب و خشکسالی در خوزستان هستند کماکان با تمام قدرت یکه تازی می کنند و افراد شایسته و توانمند در انزوا! در سویی دیگر وزارت نیرو هم که بعد از تعویض ایزدجو کلا خوزستان را به حال خود رها کرده است.

در جمع بندی نهایی می توان گفت این است قصه پر غصه سازمان بزرگ آب و برق خوزستان، هیچکس هم پاسخگو نیست نه استاندار، نه وزیر نیرو و… از این رو تنها باید دعا کرد خدایا فقط خودت به فریاد مردم خوزستان برس.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار