استان کردستان یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۱۴ کد خبر :6075

پرداخت تسهیلات با شرایط ویژه به سازندگان مسکن در محلات ناکارامد شهری مورد هدف باز آفرینی

نگرش امروز – مصطفی رضایی معاون مسکن وباز آفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی استان کردستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی کردستان (شرکت بازآفرینی شهری ایران) در نظر دارد نسبت به پرداخت تسهیلات با شرایط جدید به تمام سازندگان، انبوه سازان و متقاضیان نوسازی و ساخت مسکن در محلات ناکارآمد و مورد هدف بازآفرینی با شرایط ویژه اقدام کند.

وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات نوسازی به سامانه های saman.mrud.ir و facility.urdc.ir از تسهیلات مشارکت مدنی با شرایط ویژه و ارزان بانکی برخوردار شوند.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه شهرهای دارای محلات ناکارآمد شهری استان  از جمله سنندج، سقز، مریوان و قروه است، گفت: میزان تسهیلات با شرایط ویژه (سامانه شرکت بازآفرینی) سه میلیارد ریال با ۹.۵ درصد و تسهیلات با نرخ معمول (سامانه نهضت ملی مسکن) ۳۵ میلیارد ریال با نرخ ۱۸ درصد است.

وی به سایر امتیازات دریافت این تسهیلات اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن برای ساکنان موقت به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال، نرخ سود چهار درصد و تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی با هماهنگی انجام شده با شهرداری ها انجام خواهد شد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار