استان خوزستان یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۳۶ کد خبر :6074

تمامی امکانات و تجهیزات مود نیاز در آبادان مستقر است

نگرش نیوز – محمدرضا رضائی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، گفت: با توجه به شرایط خاص ساختمان نیاز به طراحی و محاسبه دقیق برای انجام بهترین اقدامات وجود دارد و همچنین با توجه به حضور مردم در محل حادثه هر اقدام اشتباهی می‌تواند حادثه دیگری را بیافریند.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به مردم شهر آبادان و کشور اطمینان خاطر می‌دهیم که همه تلاش ما بر این است که تمامی اجساد و محبوسین احتمالی حادثه خارج شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، افزود: همه امکانات و تجهیزات در محل وقوع حادثه متروپل مستقر بوده و مجلس شورای اسلامی، سپاه پاسداران، وزارت کشور و نیروی انتظامی در کنار مردم آبادان هستند. امیدواریم هرچه سریع‌تر این ساختمان آواربرداری شود و مردم از این نگرانی و ناراحتی خارج شوند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات ما دو وجه دارد که مرحله اول آن نظارت بر امدادرسانی و آواربرداری و خارج کردن اجساد از زیر آوار است، گفت: گزارش جامعی ازدستگاه‌ها و افرادی که در حادثه ساختمان متروپل کوتاهی کرده‌اند و مقصر هستند به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود و متخلفین نیز به دستگاه‌ قضائی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مجلس در جایگاه نظارتی خود بر نحوه آواربرداری و معرفی متخلفین و مقصرین به مردم و دستگاه قضائی نظارت می‌کند، تصریح کرد: پس از کسب اطمینان نسبت به خارج کردن تمامی اجساد باید کاملا ساختمان متروپل تخریب و پس از آن آواربرداری شود. اقدامات لازم انجام شده و شاهد بوده‌ایم که وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در محل حادثه حاضر شده‌اند تا مشکل به وجود آمده حل شود

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار