اقتصادی شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۷ کد خبر :6067

جزئیات بازداشت مدیرعامل پارس خودرو

نگرش امروز – علی قلهکی فعال رسانه‌ای در توئیتر خود نوشت: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حکم تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، علیرضا زاهدیان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پارس خودرو منصوب گردید.

۳ خرداد ۱۴۰۱ هم زاهدیان توسط یکی از مجموعه های نظارتی بازداشت شد.

در همین رابطه سایپانیوز نوشت: نخست آنکه اتهامات وارده به زاهدیان مربوط به تصدی او در شرکت فولاد نیریز بوده و هیچگونه ارتباطی با پارس خودرو و سرپرستی تنها چند روزه او در این شرکت ندارد.

با توجه به محیط کارگری حدود ۷ هزار نفری شرکت پارس خودرو قاعدتا تا تایید خبر دستگیری باید از بروز شایعات و تایید غیر رسمی اخبار جلوگیری می‌شد تا از اختلال در روند تولید و تحویل خودرو جلوگیری شود.

دوم اینکه طبق روال معمول در شرکت‌های خودروسازی علیرضا زاهدیان که حدود ۲ ماه به عنوان قائم مقام مدیرعامل در شرکت پارس خودرو حضور داشت، بعد از برکناری مدیرعامل در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه امسال و تنها در همین ۱۰ روز اخیر به عنوان سرپرست معرفی شده بود تا بعد از طی کردن مراحل مربوط به استعلامات و تایید نهایی مراجع ذی ربط به عنوان مدیرعامل منصوب شود که قاعدتا در صورت عدم تایید صلاحیت مانند برخی از مدیران دیگر بلافاصله دوره سرپرستی او تمام و نفر دیگری جایگزین شود.

گفتنی است هنوز اطلاعات بیشتری در اختیار گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو نیست و بیان جزییات پرونده و دلایل بازداشت و … در صورت صلاحدید توسط نهادهای ذی ربط رسانه‌ای خواهد شد

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار