مجلس سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۵۵ کد خبر :5374

تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی تا پایان خرداد مشخص می‌شود

نگرش امرووز – به گزارش پایگاه خبری نگرش امروز و به نقل از خبرگزاری خانه ملت در گفتگو با سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، با این خبرگزاری، در ابتدای این گفتگو ،فرشادان با اشاره به نشست مشترک امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ماه تعدادی از نمایندگان با رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسه پیرامون تعیین تکلیف نیروهای  قراردادی و شرکتی با حضور آقایان لطیفی رییس سازمان استخدامی کشور و حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و تعدادی از نمایندگان برگزار شد.

فرشادان افزود:پیش از این ۱۸۶ نفر از نمایندگان طی نامه ای خواستار تعیین تکلیف وضعیت تمامی پرسنل شرکتی و قراردادی و نیروهای کادر سلامت و موارد مشابه شدند تا از امنیت شغلی برخوردار شوند.

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنابراین جلسه، مقرر شد تا ۱۵ روز آینده دولت و کمیسیون اجتماعی مجلس به بررسی موضوع بپردازند و در صورت توافق طرح یا لایحه ای را در این راستا تنظیم کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: در صورتی که دولت و کمیسیون اجتماعی به توافق نرسند، بنا شد نشست مشترکی بین رئیس مجلس و رئیس جمهور برگزار شود. در نهایت تا پایان خرداد تکلیف نیروهای شرکتی، قراردادی و تبصره ۴ وزارت بهداشت و غیره مشخص خواهد شد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار