استان کردستان دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۲۰ کد خبر :5167

صحبت‌های شعارگونه و آرمان گرایانه به درد مردم نمی‌خورد/ فرصت آزمون و خطا نداریم/ مدیرانی که توسعه محور فکر نکنند، جایی در ادارات شهرستان ندارند

نگرش امروز – اسماعیل احمدی امروز در جلسه شورای اداری مریوان اظهار داشت: ما از مدیران کار می خواهیم، چرا که صحبت‌های شعارگونه و آرمان گرایانه به درد مردم نمی‌خورد.

وی با اشاره به مردمی بودن دولت سیزدهم، ارتباط مدیران با مردم را ضروری دانست و افزود: هفته آینده بنده اولین جلسه دیدار مردمی را خواهم داشت و مدیران دستگاه ها نیز باید این رویه را در پیش بگیرند.

سرپرست فرمانداری مریوان خواستار دیدار مدیران با خانواده های شهدا و توجه به آنان شد و اضافه کرد: فراهم کردن زمینه اشتغال هم باید از مهمترین رویکردهای دستگاه ها و مدیران باشد.

احمدی بر لزوم تلاش برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: در نیمه اول امسال، پارک علم و فناوری مریوان به بهره برداری می رسد تا به بستری برای فعالیتهای تولیدی دانش بنیان جوانان این شهرستان تبدیل شود.

وی از مدیران خواست حواشی را رها کرده و به فکر کار و خدمت به مردم باشند و ادامه داد: توسعه اصلی ترین موضوع و رویکرد بنده و مدیران این شهرستان است و این مهم با توجه به ظرفیت های فرهنگی، انسانی و محلی قابل تحقق است.

سرپرست فرمانداری مریوان با بیان اینکه از ظرفیت های این شهرستان به خوبی استفاده نشده است، افزود: معتقدم توسعه با محوریت مردم و علاقه مندی و مطالبات آنان اتفاق می افتد.

احمدی با اشاره به اینکه فرصت آزمون و خطا نداریم، اظهار داشت: باید کارها را جلو برد، چرا که این مردم شایسته این همه مشکل و عقب ماندگی و گرفتاری نیستند و مدیرانی که توسعه محور فکر نکنند، جایی در ادارات شهرستان ندارند.

شهرستان مریوان در ۱۱۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

 

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار