استان لرستان جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۱۳ کد خبر :4946

برای تحقق شعار سال دولت باید از تصدی‌گری در تولید دست بکشد

نگرش امروز – سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در سالهای گذشته نیز در نامگذاری سالها به بحث تولید توجه ویژه داشته‌اند و در نامگذاری سالها همیشه از عناوین اقتصادی و مربوط به بخش تولید استفاده کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به ولایتمداری آقای رئیسی و دولت سیزدهم این امیدواری برای ما وجود دارد تا در مسیر تحقق شعار سال اهتمام جدی داشته باشند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات بر سر راه تولید و اقتصاد در کشور ما تصدی‌گری دولت در این حوزه است که باید دولت از تصدی‌گری خود در این حوزه دست بکشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: دولت به جای تصدی‌گری در اقتصاد و تولید باید به حمایت از تولید و انجام وظایف حاکمیتی خود در این حوزه بپردازد، نه اینکه خود هم تولیدکننده باشد و هم حاکم.

وی افزود: ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در حوزه تولید در بخش خصوصی و به ویژه بخش تعاونی که عموم مردم هستند وجود دارد و استفاده از ظرفیت بخش تعاونی و خصوصی در حوزه تولید می‌تواند موجب رونق در این حوزه شود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار