استان کردستان جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۵۸ کد خبر :4154

متاسفانه این القای عمومی در جامعه به ‌وجود آمده که منشأ تمامی مشکلات اقتصادی ایجادشده تحریم ها است در حالی که بیش از نیمی از اقتصاد کشور هیچ ربطی به مبادلات خارجی ندارد

نگرش امروز _ علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سخنان ارزشمند رهبرمعظم انقلاب با مردم آذربایجان شرقی در آستانه قیام ۲۹ بهمن که به قول معظم له ماجرای ۲۹ بهمن پیشران این استمرار انقلابی است، نکات بسیار مهم و حایز توجهی آشکار است که پرداختن به آنها روشنگر مسیر انقلابمان است.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای بیانات ارزشمند رهبر فرزانه ما مسئله استمرار و تداوم در حرکت انقلاب است، افزود: وظیفه همه آحاد مردم ما حرکت در مسیر انقلاب و پشت سر ولایت فقیه است که به فرمایش رهبر عزیزمان این یکی از مقوله های جذاب زندگی امروز و فردای کشورمان است و باید همواره آن را در نظر داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان گفت: انقلاب مردم ایران به سادگی به دست نیامده است؛ نظام ما نظام استکبار ستیز است که در مقابل طاغوت سرفرو نمی آورد و این مقدمه توحید است که موجب تعالی انسان در همه عرصه ها می شود.

زندیان عنوان کرد: اینکه بتوانیم شاهد پیشرفت کشور در همه جوانب باشیم مستلزم رسیدن به قله اهداف انقلاب اسلامی یعنی تمدن نوین اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: در تمدن نوین اسلامی حق، محور است و عدالت خواهی از آرمان های آن است، در این قله که متکی به آموزه های قرآن است، حفظ وحدت و یکپارچگی، خردورزی، رعایت حقوق مظلومان از عناصر آن است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در سخنان گهربار مقام معظم رهبری سخن از برجام به میان آمد و اینکه مشکلات پیش رو در این زمینه به دلیل عدم توجه به برخی نکات مطروحه از جانب ایشان است. در این خصوص خواست رهبر پرهیز از اختلاف و کشمکش و ایجاد دودستگی است و اینکه برجام نباید محل اختلاف و مانع همکارى و تلاش مشترک شود. این مسئله نیازمند تحلیل و دقت نظر است و شایسته است موارد مطروحه و دستورات مقام معظم رهبری مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه این القای عمومی در جامعه به ‌وجود آمده که منشأ تمامی مشکلات اقتصادی ایجادشده تحریم ها است در حالی که بیش از نیمی از اقتصاد کشور هیچ ربطی به مبادلات خارجی ندارد و ما نباید به اقدامات مبتنی بر توافق اروپایی معطل بمانیم. ما باید روی مزیتهای نسبی اقتصاد داخلی خود تأکید کنیم، امکانات داخلی خود را برای رفع مشکلات اقتصادی کشور فراموش نکنیم و رونق تولید و دیگر گشایش‌های اقتصادی را به برجام گره نزنیم.

وی گفت: به دستور رهبر انقلاب، جهاد تبیین، راهبردی فوری و قطعی است زیرا دشمن در بالاترین سطح و در ابعاد بسیار وسیع با فعالیت های رسانه ای و دقیق تر بگویم حملات رسانه ای سعی در تخریب افکار عمومی دارد و اگر در مقابله با آن تعلل داشته باشیم خسارات جبران ناپذیری را باید بپذیریم.

وی تصریح کرد: برای تبیین باید شناخت صحیح از سوی نخبگان و خواص وجود داشته باشد و نقشه دشمن را بشناسیم و نقاط ضعف و قوت کشور و دستاوردها و پیشرفت های حوزه های مختلف به نحو صحیح بیان شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دشمنان ما این را به خوبی لمس کرده اند کشوری که در طول هشت سال جنگ تحمیلی حماسه آفریدند اکنون نیز با استقامت خود بر برابر این مشکلات در حال حماسه سازی هستند.

زندیان خاطر نشان کرد: نخبگان ما در تمامی حوزه ها نباید اجازه بدهند دشمنان با فرهنگ غلط خود افکار عمومی ما را دستخوش تبلیغات خود کنند و با تبیین دستاوردهای انقلاب جواب سوالات مغرضانه افرادی که می گویند انقلاب اسلامی برای مردم چه کرده است را بدهند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار