استان کردستان جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۳۴ کد خبر :3928

نحوه فعالیت مدارس کردستان در هفته آینده با توجه به وضعیت شهرها متفاوت است

نگرش امروز_ رشید قربانی مدیرکل آموزش وپرورش کردستان در مورد فعالیت مدارس کردستان در هفته آینده گفت: با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، فعالیت مدارس استان از روز شنبه ۱۶بهمن ماه جاری تا پایان هفته در شهرستان‌های با وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی به صورت متفاوت است.

وی افزود: در شهرستان‌های با وضعیت قرمز، کلاس‌های درس دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی کم‌جمعیت و دروس عملی هنرستان‌های استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی «حضوری» و کلاس‌های درس تمام مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک  هفته «غیر حضوری» و در بستر فضای مجازی شبکه شاد خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اعلام کرد: در شهرستان‌های با وضعیت «نارنجی» و «زرد»  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه‌بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش‌آموزان به صورت «حضوری» بوده و در صورتی که در مدارسی دانش‌آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تأیید اداره شهرستان، آموزش آنها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

قربانی گفت: همچنین در شهرستان‌های با وضعیت «آبی» در استان کردستان، آموزش مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی «حضوری» خواهد بود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار