استان کردستان سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۴۱ کد خبر :3847

بهره برداری از طرح های خدماتی و عمرانی در بیجار

نگرش امروز_ ۱۹ پروژه شرکت مخابرات شامل نصب، راه اندازی و ارتقاء سایت های BTS تازه آباد، گلبلاغ سیاه منصور، قرع بالچوق، جبرئیل، جوره وندی، چنگ الماس، بادامستان و مرکز مخابرات شهید پورهاشمی بیجار، نصب سویچ تلفن و اینترنت مرکز شهرک کرانی، تعویض سوئیچ مرکز شریف کندی، آزاد ویس، خودلان، میدان مظفرخان، توسعه تجهیزات اینترنت اوچ گنبد، آغبلاغ طغامین، چشمه روباه، قشلاق نوروز، توسعه سیستم انتقال با اعتباری افزون بر ۱۵۷ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال امروز به بهره برداری رسید.

گازرسانی به سه روستا با ۱۵۷ خانوار و ۲۷ واحد صنعتی با احداث و نصب بیش از ۲۷ هزار متر شبکه پلی اتیلن و فلزی با اعتباری افزون بر ۸۱ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال از دیگر طرح هایی بود که امروز سه شنبه در بیجار به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل احداث ایستگاه تقلیل فشار منطقه هواشناسی به طول ۶۸۰ متر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، گازرسانی به روستاهای تکیه و گره چقا به طول ۱۶ کیلومتر و اعتبار ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، گازرسانی به ۲۷ واحد صنعتی به طول هشت کیلومتر و اعتبار ۱۷ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال و همچنین گازرسانی به روستای حسن آباد حومه به طول سه کیلومتر و اعتباری افرون بر ۱۰ میلیارد ریال بود.

با افتتاح این پروژه ها، تعداد روستاهای گازدار شهرستان بیجار به ۱۹۱ روستا و تعداد واحدهای صنعتی گازدار هم به ۱۵۶ واحد رسید.

علاوه بر افتتاح این پروژه ها، زنگ ایثار و مقاومت نیز در هنرستان فنی استقلال شهر بیجار با حضور دانش آموزان و مسئولان به بهره برداری رسید.

 

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار