استان آذربایجان غربی یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۱۲ کد خبر :3550

لزوم شفافیت برنامه دولت در حذف ارز ترجیحی

نگرش امروز – عادل نجف‌زاده عضو کمیسیون عمران مجلس در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در مورد وضعیت اقتصادی کشور گفت: علی رغم تمام هماهنگی‌ و همسویی استراتژیک با اقدامات دولت، متأسفانه برآیند تلاش‌ها و جدیت‌ها در ایجاد وحدت رویه برای ایجاد حکمرانی اقتصادی فعال، مردم‌ محور و مبتنی بر عقلانیت برای کنترل تورم هنوز دیده نمی‌شود.

دولت برنامه‌اش برای حذف ارز ترجیحی را اعلام و سیاست‌های پولی و مالی را شفاف کند

این عضو کمیسیون عمران مجلس از قوه مجریه خواست تا برنامه‌ها و سیاست‌های پولی و مالی، بازار ارز، بازار سرمایه و اقتصاد بین الملل را شفاف کنند.

نماینده مردم خوی و چایپاره گفت: تعدد گفتارها و گفتمان‌ها در برنامه اقتصادی دولت، موجب سردرگمی فعالان اقتصادی کشور خواهد شد.

نجف‌زاده ضمن تشکر از سید ابراهیم رئیسی در خصوص اقدامات صورت گرفته در دولت، از او خواست که برنامه‌اش برای حذف ارز ترجیحی، رتبه‌بندی معلمان، افزایش حقوق کارگران، کارکنان قوه قضائیه، پرستاران و… را اعلام کند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این ادعا که هنوز کریدورهای مواصلاتی کشور برای پیوند اقتصاد ملی – منطقه‌ای به اقتصاد جهانی تکمیل نشده است، گفت: این بی‌توجهی در کنار تلاش زیرکانه کشورهای پیرامونی، مزیت ایران به عنوان چهارراه لجستیکی و منطقه‌ای را از بین خواهد برد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار