استان کردستان شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۴۱ کد خبر :2894

مصوبات سفر وزیر نیرو به استان کردستان اجرایی شود

نگرش روز-علیرضا زندیان بااشاره به سفر اخیر وزیر نیرو به کردستان، بر ضرورت تسریع در اجرایی‌شدن مصوبات این سفر تاکید کرد و اظهار داشت: امیدواریم هر چه زودتر مشکلات حوزه آبرسانی و برق استان برطرف شود.

وی با قدردانی از توجه وزیر نیرو به مشکلات حوزه آبرسانی کردستان گفت: خوشبختانه در این سفر اعتبارات خوبی به حوزه آب و برق استان اختصاص یافت که مایه دلگرمی و خرسندی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص اعتبارات به پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه آبرسانی استان کردستان به ویژه سدها و مشکلات تنش آبی در مناطق روستایی و شهرستان تصریح کرد: امیدواریم تصمیمات اتخاذ شده هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

وی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک افتخار بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: خداوند این فرصت را در اختیار کسانی قرار داده که با عمل خویش در راستای خوشنودی و رضایتمندی مردم گام بردارند، لذا از مسئولان استانی  این انتظار را داشته که ضمن گام‌برداشتن در این مسیر، برای جذب اعتبارات و مطالبه‌گری مشکلات مردم از مسئولان کشوری تلاش بیشتری کنند.

زندیان بیان کرد: متاسفانه در گذشته مسئولانی به کردستان سفر می‌کردند که قول تخصیص اعتبارات برای حل مشکلات حوزه‌های مختلف استان را می‌دادند اما اجرایی نمی‌شد و یک وعده بیش نبود.

گفتنی است؛ در سفر وزیر نیرو هشت هزار و ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اجرای پروژه‌های حوزه آب استان کردستان مصوب شد

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار