استان اصفهان چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱ کد خبر :2842

تغییری در بافت و هویت چهارباغ ایجاد نمی کنیم

چهارباغ

علی صالحی با اشاره به راهبرد کلی شورای ششم در رابطه با بافت‌های مؤثر فرهنگی و اجتماعی شهر، اظهار کرد: معتقدیم کاربری این بافت‌ها باید برآمده از بافت اصیل آن باشد و فرهنگ و هویت محلات اصیل شهر اصفهان حفظ شود.

وی تصریح کرد: بافت‌های مؤثر فرهنگی و اجتماعی مزیت‌های رقابتی در حوزه گردشگری و آرامش شهری محسوب می‌شود که باید میراث‌دار آن باشیم.

سخنگو و عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: معتقدیم که باید در حفظ کاربری برآمده از بافت اصیل و سنتی همچنین فرهنگ محلات قدیمی دارای فرهنگ و هویت شهر اصفهان تلاش کنیم.

وی افزود: در حوزه تفریح، نشاط، سرگرمی و حوزه گردشگری درون شهری، اولویت این است که بسترهای مناسب استفاده خانواده در همه سطوح فراهم شود و شرایط به گونه‌ای آرامش بخش باشد که همه خانواده‌ها با همه ویژگی‌ها و دغدغه‌های خود بتوانند از فضای مشترک شهری بهره ببرند و بر غنای اوقات فراغت و تفریح آنها افزوده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم تغییراتی در بافت و هویت چهارباغ ایجاد کنیم زیرا معتقدیم نباید آسیبی به داشته‌های شهر وارد شود و باید برای حفظ هویت بصری، کالبدی، فرهنگی و اجتماعی شهر تلاش کرد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار