استان کردستان یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ۲۲:۲۹ کد خبر :2767

سال ۱۴۰۱ متفاوت تر از سالهای گذشته برای شهروندان دهگلان خواهد بود

نگرش امروز – رضا درویش قادری شهردار جدید دهگلان، عصر امروز در یک گفتگوی کوتاه خبری با خبرنگار «نگرش امروز» پیرامون وضعیت فعلی نهاد شهرداری این شهر گفت: شهرداری دهگلان متاسفانه با مشکلات متعددی از جمله مشکلات مالی، عدم پرداخت حقوق چند ماه گذشته نیروهای خود، فرسوده بودن تجهیزات آتش نشانی، ماشین الات فرسوده، ساختارضعیف اداری و موارد زیاد دیگری است که تاثیر منفی فراوانی بر عملکرد این دستگاه خدمات رسان شهری گذاشته به نحوی که باعث رنجش و نارصایتی شهروندان شده است.

شهردار دهگلان افزود: این مشکلات قطعا برای شهرداری دهگلان همیشگی نخواهد بود، چون ارده کرده ایم برای رفع مشکلات و هدایت شهر به سوی اینده ای روشن در کوتاه ترین زمان قدم برداریم.

درویش قادری ادامه داد: سال ۱۴۰۱سالی خواهد بود که مردم شریف دهگلان، چه مالکین و چه دیگر شهروندان عزیز این شهر درگیر یک مشارکت بزرگ در در راستای عمران شهری خواهند شد. سال ۱۴۰۱سالی خواهد بود که پروژه های تولید زمین جهت ساخت و ساز به حد چشمگیری افزایش خواهد داشت.

وی در ادامه افزود : این امر به معنی شروع چرخه گردش پول و افزایش موقعیت های شغلی مرتبط با امرساخت ساز در سطح شهر دهگلان خواهد بود.

قادری در رابطه با آسفالت مورد نیاز کوچه و خیابانهای سطح شهر  گفت: در سال آینده شهرداری تولید ۲۰تا۵۰ هزار تن آسفالت جهت ترمیم و همچنین اسفالت معابر سطح شهر خواهد داشت. که باتوجه به نیاز شهروندان اولویت بندی و تا پایان سال استفاده خواهد شد.

وی پیرامون تسهیل در روند اجرای ساخت سازهای عام المنفعه افزود: در بخش تامین زمین برای احداث مسکن ملی،تامین زمین جهت احداث بیمارستان ۱۲۰تخته خوابی داوطلبانه اقدام خواهیم کرد.

شهردار دهگلان در پایان گفت: قاطعانه به شهروندان شریف دهگلان این نوید را خواهم داد که سال ۱۴۰۱سالی متفاوتر از سالهای گذشته در جهت رشد عمرانی و رضایت شهروندان از این نهاد خواهد بود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار