استان اصفهان چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۱۳ کد خبر :2659

مبنای بودجه ۱۴۰۱ قطع وابستگی شهرداری به درآمدهای ساختمانی باشد

منوچهر مهروی‌پور با بیان اینکه نیروهای سلامت شهرداری در سال ۹۴ جذب شدند و تا پارسال فعالیت داشتند که در نهایت این واحد سال گذشته منحل شد، اظهار کرد: این افراد اکنون نیروی شبکه‌سازی در محلات هستند، اما از سوابق شغلی، بیمه خاص و اصفهان کارت بهره نمی‌برند و برای تبدیل وضعیت نیز بهره‌ای ندارند که لازم به پیگیری است.

وی افزود: در آستانه تدوین مهم‌ترین سند سالیانه شهری هستیم؛ هرچند که چهارچوب تهیه و تدوین آن را دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور مشخص می‌کند، اما احتمالاً معاونت برنامه‌ریزی تا اواخر دی‌ماه درگیر تدوین و ارسال آن به شورا خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بودجه ۱۴۰۱ اولین سند ارسالی شهردار منتخب شورای ششم است لذا امیدواریم مبنای آن برای تخصیص منابع مالی، قطع وابستگی شهرداری به درآمدهای ساختمانی باشد.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه رسیدگی به معضلات شهر و ادامه پروژه‌های نیمه‌کاره در اولویت شورای ششم است اما دغدغه نخست ما محلات بوده و برای همین میز محلات در شهرداری تشکیل شده است لذا از معتمدین و مردم محلات می‌خواهیم که دغدغه خود را مطرح کنند تا نمود آن را در بودجه ببینیم.

کد خبر
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار