سیاسی پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۰۰ کد خبر :2495

دولت جدید با مشکلات جدی مواجه است

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم انتظار دارند مسئولان خوب کار کنند، تبعیض قائل نشوند و مشکلات را حل و صادقانه کاستی‌ها را بیان کنند.

سید مسعود خاتمی، امروز(پنجشنبه، ۲ دی‌ماه) در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان خوانسار، اظهار کرد: انتظارمان از مسئولان این است که در خوانسار به طور جدی کار کنند. از مشکلاتی که اکنون در سطح کشور وجود دارد مطلع هستیم. کرونا، تحریم و کم آبی هر کدام به تنهایی می‌تواند کمرشکن باشد و سوتدبیرهای دولت قبل هم وجود دارد که هیچ توجیه کارشناسی ندارد.

وی ادامه داد: دولت جدید با مشکلات جدی مواجه است، اما به هر شکل مردم به این دولت امید بسته‌اند. من از طرف مردم صحبت می‌کنم، چرا که از مردم هستم، مردم انتظار دارند مسئولان خوب کار کنند، تبعیض قائل نشوند و مشکلات را حل کنند. انتظارمان از فرماندار جدید این است که جهادی کار کند تا مشکلات موجود کاهش پیدا کند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم خوانسار و گلپایگان گفت: خوانسار باید وسعت پیدا کند و گسترش یابد، زیرا برای کاهش مهاجرت این امر لازم است. برای طرح‌هایی که قرار است در شهر انجام شود از مسئولان این شهرستان و کارشناسان نظرسنجی و از ظرفیت آنها به خوبی استفاده شود.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه من خدمتگزار مردم هستم نه کدخدای آنها، خاطرنشان کرد: جلساتی که برای این شهر در استان برگزار می‌شود به شهرستان آورده شود. همچنین ادارات باید به گونه‌ای عمل کنند که زمانی مردم وارد آنجا می‌شوند، حس کنند آنها خدمتگزار هستند. خانواده فرماندار جدید در خوانسار ساکن شود تا به معنای واقعی در کنار خانواده خود تلاش کند.

خاتمی با بیان اینکه در شهرستان نیروها را پرورش دهید و از ظرفیت‌شان استفاده کنید، تصریح کرد: حضور در بین مردم وظیفه است، فرماندار و روسای ادارات باید مشکلات را به استان و مرکز انتقال دهند، زیرا مردم در فشار هستند. مردم باید بدانند در کنار این مشکلات مسئولان خواب را بر خود حرام کرده‌اند، حداقل انتظار آنان این است که مسئولان مشکلات را صادقانه بگویند.

انتهای پیام

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار