استان خراسان شمالی دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۰۹ کد خبر :2436

وزارت تعاون به وضعیت بیمه رانندگان رسیدگی کند

نگرش نیوز – سیدمحمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان،گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از رانندگان و شرکتهای حمل فرآورده‌های نفتی استان با انتقاد از دوگانگی در حمایت از بیمه مشاغل از جمله رانندگان گفت: میزان حق بیمه برای افراد متقاضی جدید این مشاغل ۲ برابر است و تامین این رقم خارج از توان آنها است.

وی افزود: در این باره تذکر داده ام و نیاز است تا وضعیت پرداخت حق بیمه اقشار از جمله خادمان مساجد، مداحان، رانندگان، قالیبافان، خبازان و کارگران ساختمانی رسیدگی شود.

پاکمهر گفت: چرا باید این دوگانگی برای پرداخت حق بیمه مشاغل که اقدامات یکسانی را انجام می‌دهند وجود داشته باشد.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان،گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قانون بودجه امسال حدود ۸۹ هزار میلیارد تومان برای سازمان تامین اجتماعی مصوب شد اما این امر اجرایی نشده است.

پاکمهر در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر نقش صنعت حمل و نقل در توسعه اقتصادی گفت: حمل و نقل صنعت مهم در دنیا است و نیاز مهم جامعه به شمار می رود.

وی با اشاره به فرسودگی ناوگان و راهکار دولت برای واردات ناوگان سه ساله به کشور گفت: در این زمینه رانندگان با اسقاط خودرو می توانند خودروهای وارداتی سه ساله را وارد چرخه کنند اما این شرایط اکنون رقابتی برای اسقاط ایجاد شده است، قیمت ها برای اسقاط از ۳۰۰ میلیون تومان به حدود یک میلیارد تومان افزایش یافته است.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از رانندگان برای نوسازی ناوگان تاکید کرد.

در این همایش از ۲۰ راننده و شرکت حمل فرآورده‌های نفتی استان تقدیر شد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار