استان کرمان پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۲۵ کد خبر :2136

واکنش قوا به دور از گرفتاری های سیاسی برای خدمت به مردم

نگرش نیوز – شهباز حسن پوربیگلری نماینده مردم سیرجان با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در هفته مجلس، گفت: با توجه به اینکه تاریخچه تمام مجالس گذشته را مطالعه و بررسی کردم بایستی بگویم، مراسم سالگرد امسال شهید آیت الله مدرس با ۱۰۰ سال گذشته متفاوت بود و دلیل این موضوع نیز برنامه‌ریزی بسیار عالی و مدبرانه آقای قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی بود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور تمام تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران موثر قوه قضاییه در مجلس، پیام وحدت و هماهنگی میان مجلس و دستگاه قضایی را مخابره کرد، پیامی امیدبخش برای مردم و دوستان انقلاب و پیامی نگران‌کننده برای دشمنان انقلاب است.

وی با اشاره به حضور تمامی تصمیم‌گیران دولتی در سالروز شهادت آیت الله مدرس در مجلس، اضافه کرد: جلسات این هفته مجلس این پیام را به جامعه مخابره کرد که مجلس، دولت و قوه قضاییه تمام تلاش خود را به دور از مسائل سیاسی، حزبی، جناحی و گروهی برای خدمت به مردم به کار می برند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه امروز جلوه‌ای از زیبایی‌ها به نمایش گذاشته شد تا به مردم این اطمینان خاطر داده شود که ما برای خدمت بی‌منت آماده هستیم، ادامه داد: نشست امروز در مجلس؛ تداعی‌کننده سخن گوهربار شهید بهشتی مبنی بر «ما شیفتگان خدمت هستیم نه تشنگان قدرت» است.

حسن پور با بیان اینکه صحبت‌های امروز آقای قالیباف تداعی کننده سخنان سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی بود، تصریح کرد: رئیس مجلس مطرح کرد که باید ۳ مشکل اصلی کشور یعنی اقتصاد، آب، جمعیت را با هماهنگی با یکدیگر حل کنیم و هر بهانه ای را از تمامی افرادی که به دنبال شانه خالی کردن از مسئولیت هستند را بگیریم. وزارتخانه‌ها، معاونان، استانداران و فرمانداران باید همه توان خود را برای حل و فصل مشکلات مردم به کار گیرند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه شهدا از این نشست ها راضی هستند، ادامه داد: از ریاست محترم قوه مقننه به واسطه برنامه ریزی و مدیریت خوب و از رئیس جمهور به دلیل اهمیت دادن به این مسائل و از ریاست قوه قضائیه که اقدامات اخیر وی موجب جذب حداکثری مردم به نظام شده است، تقدیر و تشکر می کنم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار