استان خوزستان یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۲ کد خبر :2096

فضای مجازی نیاز به خدمت فعال و اثرگذار دارد

نگرش نیوز سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از فرهنگسرای منطقه زوویه اهواز اظهار کرد: فضای بسیار خوبی در این مکان برای اجتماعات و فعالیت‌ جوانان و نوجوانان وجود دارد.

حسینی با اشاره به اینکه جوانان فعالی در این فرهنگسرا در حوزه فضای مجازی و رسانه فعالیت دارند افزود: قطعا یکی از حوزه‌های مهم و تأثیرگذار در جامعه، فضای مجازی و رسانه است و متخصصان و کارشناسانی خوبی در این حوزه‌ها داریم که امیدوارم با فعالیت‌های خود بتوانند برنامه‌های پرمحتوایی را ارائه و برای مدیریت فضای مجازی و مسائل فرهنگی و هنری بسیار تأثیرگذار باشند.

او با اشاره به شنیدن نقطه نظرات تخصصی آنها و بررسی مشکلات موجود در این زمینه اضافه کرد: برای رونق و استفاده بیشتر از ظرفیت این گونه اماکن و همچنین جوانان خلاق و بااستعداد باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: فضای مجازی نیاز به حضور فعال، مستمر و تأثیرگذار دارد که می‌توانیم با ظرفیت های موجود در این مکان چنین فعالیت‌هایی را در سطح استان گسترش داده و از ظرفیت مجلس شورای اسلامی برای آنها بهره‌مندی بیشتری داشته باشیم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار