استان مازندران چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۹:۲۶ کد خبر :1596

اختلاس و فساد اداری پشت پرده گرانی ها و مشکلات اقتصادی است

نگرش امروز – مهدی سعادتی بعدازظهر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان بابل با بیان اینکه از شاخص‌های اصلی انقلابی‌گری پایبندی به ارزش‌های مبنایی اسلام و آرمان‌های انقلاب و داشتن همّت بلند برای رسیدن به استقلال همه‌ جانبه کشور است، گفت: حسّاسیّت در برابر دشمن و داشتن تقوای دینی می‌تواند استقلال کشور را حفظ کند.

نماینده مردم بابل در مجلس تصریح کرد: رمز موفقیت برای داشتن شهری آباد نیازمند روحیه جهادی و انقلابی مدیران است و هر جا یک مدیریت انقلابی فعال و پرتحرک داشتیم کار پیش رفت و هرجا مدیریت‌ های ضعیف، بی حال، ناامید، غیرانقلابی و بی تحرک داشتیم، کارها متوقف مانده یا به انحراف رفته است.

وی در بخش دیگر از سخنانش به مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: در پشت پرده بسیاری از مشکلات اقتصادی و گرانی، اختلاس و فسادهای اداری است که باید با آن مبارزه شود.

نماینده بابل با تاکید بر اینکه چالش‌های اقتصادی پیش رو، نباید مانع از خدمات‌ رسانی به مردم شود، اظهار کرد: معتقدم نباید به بهانه وجود مشکلات، رسیدگی به مطالبات مردم روی زمین بماند.

سعادتی در پایان سخنانش با اشاره به تأمین سلامتی شهروندان را دغدغه جدی عموم جامعه دانست گفت: مسئله کرونا فقط مربوط به دانشگاه علوم پزشکی و یا کادر درمان نیست بلکه باید همگان برای از بین بردن این ویروس باید به میدان بیایند و هیچ کس نباید در این راستا کوتاهی کند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار