استان خوزستان یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۲۱ کد خبر :6980

متولیان رسیدگی به جرائم اخیر صف معترضین از اغتشاشگران جدا بدانند

نگرش نیوز – علیرضا ورناصری قندعلی نمایندهٔ مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل، در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۶ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک هفته بسیج، روز نیروی دریایی و پیروزی تیم فوتبال، گفت: قوه قضائیه، وزیر کشور و متولیان رسیدگی به جرائم حوادث اخیر این موضوع را کارشناسی و عادلانه بررسی کنند و صف معترضین از اغتشاشگران را جدا در نظر بگیرند چرا که معترضان طبق اصل ۱۲۷ قانون اساسی اعتراض خود را بیان کرده اند.

وی ادامه داد: در عین حال باید با کسانی که زیان های جانی و مالی به مردم و بیت المال در سراسر کشور وارد کرده اند با قاطعیت برخورد و اعمال قانون شود.

این نماینده مجلس خطاب به هیات رئیسه مجلس، گفت: باید دستورکار مجلس براساس اولویت های کشور باشد، گرانی، بیکاری و تامین دارو، همچنین مدیریت در سطوح مختلف از جمله امور اساسی است و باید از پرداختن مسائل غیر اجتناب کرد و در عین حال تمرکز خود را بر مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی قرار دهیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در نهایت از صبوری مردم حوزه انتخابیه خود تشکر کرد و قول داد با تلاش مطالبات آن ها را محقق کند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار