استان اصفهان چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۴۱ کد خبر :5036

رضایت‌مندی مردم پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند

نگرش امروز – رحمت‌الله فیروزی‌پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: مردم شریف ایران با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب، بارها وفاداری و پایبندی خود را به ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام اسلامی به اثبات رسانده‌اند.

وی وحدت، انسجام و اتحاد بین قشرهای مختلف مردم و مسوولان را رمز پیشرفت کشور دانست و اظهار امیدواری کرد: با وحدت، ایمان، اعتقاد به خدا و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب، کشورمان بتواند به عنوان یک الگوی موفق در حکمرانی اسلامی برای گستره جهانی تاثیرگذار باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یکی از اقدام‌های مهم دولت سیزدهم را ساخت مسکن برای جوانان دانست و اظهار داشت: این مهم مطالبه جدی مردم است که دولت و مجلس با نشست‌های مشترک به دنبال تحقق آن هستند.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم‌های خوبی برای ساخت مسکن جوانان در حوزه قانون‌گذاری انجام شده و امروز برای ساخت یک میلیون واحد مسکن در کشور برنامه‌ها شروع، کارها تقسیم و وظیفه‌هایی بر عهده دستگاه‌های دولتی و بانک‌ گذاشته شده است.

فیروزی‌پور افزود: سهمیه‎‌های‌ مسکن برای شهرستان نظنز و بخش قمصر از توابع کاشان در نظر گرفته شده که متقاضیان ثبت نام کرده‌اند و امیدواریم با فراهم شدن امکانات و تسهیلات مورد نیاز، شاهد ساخت این واحدها باشیم تا بخشی از مشکلات جوانان در این حوزه انتخابیه برطرف شود.

وی ادامه داد: در کنار رسالت نمایندگی مجلس شورای اسلامی در عرصه قانون‌گذاری و نظارت تلاش شده به دور از حاشیه و دخالت در حوزه‌های اجرایی به عنوان نیروی همکار در حوزه اجرای به مردم نیز خدمت کنیم.

فیروزی‌پور، انتخاب مسوولان دفتر در شهرهای نطنز، بادرود، قمصر، جوشقان و کامو با شروع افتتاح دفترها در این شهرها یادآور شد و گفت: با آغاز به کار این دفاتر، ارتباط مستمر بین مردم و نماینده تثبیت شده و مردم حوزه انتخابیه هر زمان اراده کنند می‌توانند ارتباط برقرار شود.

وی خاطر نشان کرد: کمک‌ و پیگیری برای تجهیز و تامین وسایل مورد نیاز ۲ بیمارستان شهرستان نطنز که بیمارستان ۹۶ تختخوابی خاتم‌الانبیا نطنز به بهره‌برداری رسید و پیگیری ها برای تسریع در راه‌اندازی بیمارستان فاطمیه بادرود نیز ادامه دارد.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی در حال ساخت بودن ۶ واحد آموزشی و فضای ورزشی در نطنز، بادرود و قمصر را یادآور شد و گفت: با ساخت این طرح‌ها بخشی از مشکلات رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹ کیلومتر باقیمانده جاده کاشان به بادرود تا نیمه اردیبشهت سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: با افتتاح این طرح، یکی از مطالبه‌های مردم محقق می‌شود.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی، خرید و  توزیع ۷۰ دستگاه تب‌سنج، مواد ضدعفونی دست و سطوح، لباس‌های ویژه بیمارستان و همچنین توزیع ۵۰۰ هزار ماسک در مدرسه‌ها، پایگاه بسیج و هلال احمر را از جمله اقدام‌ها در راستای مبارزه با ویروس کرونا در این حوزه انتخابیه بیان کرد.

وی، معرفی افراد واجد شرایط به بانک برای دریافت تسهیلات خسارت‌های ناشی از کرونا، توزیع کالا و سبدهای غذایی رایگان به مستمندان و تهیدستان را از دیگر اقدام‌ در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر برشمرد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار