مجلس چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۱۴ کد خبر :5972

نامه ۲۲۶ نماینده مجلس به رئیس‌جمهور در حمایت از اقدامات جهادی وزارت نفت

نگرش نیوز – در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه ۲۲۶ نماینده خطاب به آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور در حمایت از اقدامات جهادی وزیر و کارکنان صنعت نفت در شرایط پیچیده تحریم قرائت شد.

در این نامه از اقدامات جهادی وزارت نفت در صادرات نفت در شرایط پیچیده تحریم و تأمین منابع ارزی کشور و نیز مدیریت مصارف سوخت خانگی و نیروگاهی در زمستان ۱۴۰۰ تشکر شده است.

نمایندگان همچنین با اشاره به بازآرایی سامانه‌های هوشمند توزیع سوخت پس از حمله سایبری سال گذشته به اهتمام ویژه مدیران وزارت نفت به دیپلماسی انرژی و توسعه قراردادهایی نظیر سوآپ گاز با کشورهایی مانند ترکمنستان اشاره کرده و از این اقدامات تشکر کردند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است؛

«حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رئیسی

ریاست محترم جمهور

سلام و علیکم

احتراماً بدین وسیله از مساعی و تلاش صادقانه جناب آقای مهندس اوجی وزیر محترم نفت و همکاران ایشان و مجموعه مدیران و کارکنان مجموعه وزارت نفت در انجام اقدامات زیر تشکر و قدردانی می‌گردد.

۱- اقدامات جهادی در افزایش صادرات نفت در شرایط پیچیده تحریمی و کمک شایسته در تأمین منابع ارزی کشور به ویژه دارو و کالاهای اساسی

۲- استخدام رسمی و تبدیل وضعیت فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در اجرای قانون جامع ایثارگری مصوبه مجلس شورای اسلامی

۳- مدیریت و تأمین سوخت مصارف خانگی و نیروگاهی در شرایط سرد زمستان ۱۴۰۰

۴- مدیریت به هنگام از طریق بازآرایی سامانه های هوشمند کارت سوخت که در اثر حمله سایبری دشمنان انقلاب اسلامی دچار اختلال سراسری شده بود و جلوگیری از بروز بحران‌های اجتماعی

۵- اهتمام ویژه به دیپلماسی انرژی و انعقاد قرارداد و عملیاتی نمودن سوآپ گاز ترکمنستان با آذربایجان».

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار