استان گلستان چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۵۲ کد خبر :5956

نظام مسائل شوراها باید آمارگیری شود

نگرش نیوز – غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه روسای شورای استان‌ها به میزبانی گلستان اظهارکرد: در هر اجلاسی باید به یک یا دو مسئله اساسی در حوزه فعالیت شورایی پرداخته شود و گرنه در هر اجلاسی شاهد تکرار دغدغه ها و مشکلات خواهیم بود.

او گفت: باید نظام مسائل در حوزه فعالیت شوراها احصا و پس از آن نشست هایی با کمیسیون های منطبق و تخصصی در مجلس شورای اسلامی گذاشته شود.

وی تاکید کرد: برای نقش آفرینی مجلس شورای اسلامی در گره گشایی از مشکلات شوراها نیاز به برقراری یک پیوند بین شوراهای شهرستانی و استانی با نمایندگان مجلس داریم که این نشست های مشترک در هر شهرستانی باید براساس یک تقویم زمانی برگزار شود.

منتظری گفت: لباس همه ما یکی بوده و آن هم لباس خدمت است و ماموریت مشترکی هم داریم. بنابراین باید کنار هم بنشینیم و با همکاری هم مسائل را حل و مشکلات را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه فرصت آزمون و خطا وجود ندارد، گفت: پیشنهادم این است کتابی از تجربیات تلخ و شیرین، آسیب‌ها، تهدیدها، خلاقیت‌ها و غیره در حوزه شوراها تهیه شود تا بتوانیم از تجربیات دیگران استفاده کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد تا در اجلاسیه های بعدی روسای شورای استان‌ها از روسای کمیسیون هلی تخصصی مجلس هم دعوت شود تا با هم افزایی این دو نهاد مردمی، بخشی از مشکلات جامعه برطرف شود.

 

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار