استان کردستان چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۴۴ کد خبر :5226

به دلیل فاجعه‌های جاده‌ای یا بی‌مسئولیتی مسئولان باید از این تریبون فریاد بزنیم/ بین‌المللی بودن فرودگاه سنندج پیشکش حداقل پروازهای داخلی را برقرار کنید

نگرش امروز – فرشادان نماینده مردم  شهرستانهای سنندج،دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: توسعه زمانی معنا دارد که همه ابزارها و زیرساخت‌ها مهیا شود در غیر این صورت با عقب‌ماندگی و محرومیت روبرو می‌شویم که مصداق آن فرودگاه سنندج است.

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل فاجعه‌های جاده‌ای یا بی‌مسئولیتی مسئولان باید از این تریبون فریاد بزنیم که برخی از مسئولان نمی‌خواهند این فریاد را بشنوند.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: کمبودهای وزارتخانه‌های خود را برطرف کنید؛ فرودگاه سنندج با وجود بین‌المللی بودن اما دو ماه است که تعطیل است و هیچ پروازی در آن انجام نمی‌شود. بین‌المللی بودن فرودگاه سنندج پیشکش حداقل پروازهای داخلی را برقرار کنید.

فرشادان با بیان اینکه فرودگاه بدون پرواز به معنای رها کردن یک استان است، ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشور نیز فراموش کرده که فرودگاه سنندج دارای قدمتی ۵۰ ساله است؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به موضوع تعلل شرکت‌های هواپیمایی زیرنظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برقراری پرواز به این فرودگاه ورود کند و آنها را مجاب به برقراری پرواز کند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار