استان خوزستان دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۲۴ کد خبر :4840

تلاش‌های بی‌وقفه برای رفع مشکلات متعدد مردم منطقه با اتکا به پتانسیل‌های بومی در دستورکار سال ۱۴۰۱

نگرش امروز – علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مردم مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن سال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بِسْمِ ٱلله ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحیم

یَسْأَلُهُ مَنْ فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ کُلَّ یَوْمٍ هُوَ فِی شَأْنٍ

خداوندجل جلاله، هرلحظه نوآفرین است و در شُکوه خلقت، حیات نو به هستی مرحمت میفرماید.

نوروز، زبان مشترک میلیون‌ها انسان است که پیام مشترکی برای پاسداشت صلح، عدالت و مهرورزی دارد.

سال گذشته آمیزه ایی از مشکلات، فرصت‌ها و تغییرات سازنده بود. جهت بهسازی و توسعه زیربنایی در مواصلات، آب، برق و گازرسانی که سال‌ها از اولویت‌ها و مطالبات معوق مانده مردم شریف منطقه بود، پیگیری های بی وقفه ایی صورت گرفت و به فضل الهی علیرغم محدودیت اعتبارات، موفقیت‌های عملیاتی-اجراییِ سازنده ایی حاصل گردید.

با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۱ به «سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی»، در راستای تداوم اهتمام بر خدمت خالصانه با محوریتِ ارتقاء عملکرد در پیگیری مطالبات، با تلاش هایی بی وقفه همچنان بدنبال رفع مشکلات متعدد مردم منطقه با اتکا به پتانسیل‌های بومی خواهم بود، در این مسیر دشوار، جهت گیری آگاهانه و اتحاد همه ما موجب تسهیل و تسریعِ تحقق برنامه های بلند مدت ترسیم شده برای نیل به اهداف مشترکمان خواهد بود.

پروردگار بر من تفضّل نمود تا خادم بهترین بندگانش باشم، فروتنانه از لطف بیکرانه اش مسئلت دارم با عنایات خویش، از مطامع شخصی رَستن، صداقت و خدمت بی منّت را سرلوحه اعمال همه ما قرار دهد تا درمسیر سازندگیِ معنوی و اقتصادی، نستوه و موفق قدم برداریم.

با آرزوی بهترین مقدّرات، فرارسیدن سال نو، بر ملّت بزرگ ایران، خوزستان قهرمان، بویژه مردم شریف مسجد سلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا
مبارک باد، انشاءالله اَحسن الحال را از اَحسن الخالقین عیدانه بگیرید.

خادم مردم شریف مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار