استان کردستان سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۲۲:۱۳ کد خبر :4417

شهر سنندج آماده استقبال از نوروز میشود

نگرش امروز _شهردار سنندج با تاکید بر اینکە سنندج جهت استقبال از نوروز آراستە شود؛ گفت: مجموعه اقداماتی در راستای زیبا سازی و رفع مشکلات معابر و ورودی‌های سطح شهر بە صورت شبانه روزی در حال اجراست اجرا است.

 سید انور رشیدی امروز (۱۰اسفند) در جلسە ستاد استقبال از نوروز در شهر سنندج اظهار کرد: نظافت سطح شهر ، لکه‌گیری معابر اصلی، گل‌کاری میادین و پارک های سطح شهر، رفع مشکلات سرویس بهداشتی پارک‌ها، رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر و نصب علائم ترافیکی، رفع مشکل روشنایی پارک‌ها ، نورپردازی زیبای سطح شهر، نصب پرچم‌های الوان از جمله اقداماتی است که در راستای آماده سازی سطح شهر اجرا می‌شود.

شهردار سنندج عنوان کرد: در دو سال اخیر بە واسطه شیوع ویروس کرونا سفرهای نوروزی انجام نمی‌شد و محدودیت‌های کرونایی هم مانع از بسیاری از فعالیت‌ها شد.

سید انور رشیدی بیان کرد:  با توجه به اینکه امسال احتمال سفرهای نوروزی هست و اینکه  سنندج هم بە عنوان شهر خلاق موسیقی میزبان مهمانان نوروزی  است،  پس باید نسبت به آماده سازی سطح شهر اقدامات مناسب انجام شود.

وی گفت : شهرداری‌ها در راستای استقبال از سال نو مجموعه اقداماتی را در راستای زیبا سازی و نورپردازی سطح شهر در دستور کار خود قرار می‌دهند که باید امسال بسیار متفاوت‌تر از گذشته انجام شود.

رشیدی تاکید کرد: رفع مشکلات ورودی های سطح شهر یکی از مهم‌ترین مواردی است که شهرداری مناطق نسبت به پاکسازی نخاله‌های ساختمانی و نصب المان‌های موضوعی و زیبا سازی آن اقدام نمایند.

وی نظافت و رفت و روب سطح شهر، لکه‌گیری معابر اصلی، گل‌کاری میادین و پارک‌های سطح شهر، رفع مشکلات سرویس بهداشتی پارک‌ها، رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر و نصب علائم ترافیکی، رفع مشکل روشنایی پارک‌ها، نورپردازی زیبای سطح شهر، نصب پرچم‌های الوان از جمله اقداماتی است که باید در راستای آماده سازی سطح شهر اجرا شود.

رشیدی افزود :نصب المان‌های متناسب با شهر خلاق موسیقی و پایتخت کتاب ایران از جمله موضوع های است که امسال در راستای معرفی این شهر به گردشگران و مهمانان نوروزی صورت پذیرد.

شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد و گفت: با آماده سازی سطح شهر و اجرای طرح‌های زیبا و برگزاری جشن‌های ماندگار خاطرات خوشی را برای شهروندان و مهمانان نوروزی در سال نو فراهم نماییم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار