استان کردستان جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ ۲۲:۱۶ کد خبر :4334

شیوه جدید فعالیت مدارس استان کردستان اعلام شد

نگرش امروز _رشید قربانی در تشریح اعلام وضعیت فعالیت مدارس استان کردستان در هفته دوم اسفند ماه جاری پرداخت و اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا، وضعیت فعالیت مدارس استان از فردا شنبه هفتم اسفندماه جاری تا پایان هفته آینده به‌دلیل تغییر رنگ‌بندی تغییر کرده است.

وی افزود: در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی، کلاس‌های درس دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی کم‌جمعیت و دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری و کلاس‌های درس تمام مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی و مهدهای کودک به مدت یک  هفته، غیر حضوری و در بستر فضای مجازی شبکه شاد خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های با وضعیت زرد  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه‌بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش‌آموزان به صورت حضوری است.

وی اعلام کرد: در شهرستان‌های با وضعیت زرد، در صورتی که در مدارسی دانش‌آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تایید اداره شهرستان، آموزش آنها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

قربانی بیان کرد: در شهرستان‌های با وضعیت آبی، آموزش دانش‌آموزان در مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری خواهد بود.

 

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار