استان کردستان پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۲۹ کد خبر :4303

ظرفیت نخبگان استانی به‌عنوان مشاوران کمیسیون‌های شورا در کشور به‌کار گرفته می‌شود

نگرش امروز _وحید رضایی پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای اسلامی استان کردستان که در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه کمیسیون‌ها برای ارائه طرح‌ها به دولت به عنوان مطالبات مردم بسیار مهم است، اظهار داشت: لازم است از ظرفیت نخبگان استانی به عنوان مشاوران کمیسیون‌های شوراها و امور داخلی کشور استفاده شود.

وی با بیان اینکه شوراها می‌توانند بنا به ضرورت و متناسب با حجم برنامه‌ها و فعالیت‌های خود کمیسیون‌های مورد نیاز و نیز کمیته‌های تخصصی را به عنوان زیرمجموعه کمیسیون‌ها تشکیل و فعال کنند، گفت: متاسفانه شوراهای گذشته کمیسیون‌های خاموشی داشته و امیدواریم ما در شورای ششم بتوانیم دَینی که از طرف مردم بر گردن ما است، به‌خوبی ادا کنیم.

رئیس شورای اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی، کمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری و کمیسیون روستایی فرهنگی، اجتماعی در شورای استان فعال است، افزود: فعال کردن کمیسیون کشاورزی، منابع‌طبیعی، آب و محیط‌زیست و کمیسیون گردشگری به کمیسیون فرهنگی اجتماعی یکی از برنامه‌های شورای استان است.

وی بر ضرورت توسعه استان کردستان و پیگیری مطالبات مردم از سوی مسئولان تأکید کرد و بیان داشت: ما وظیفه داشته تا آخرین لحظه‌ای که قانون به ما اجازه داده در مسند شورا به مردم خدمت کنیم و در این مسیر از خدمت صادقانه دست بردار نیستیم.

رضایی بر ارتقای جایگاه و افزایش اختیارات و تقویت شوراهای اسلامی تأکید کرد و مدعی شد: متأسفانه در دوره گذشته حق رأی در جلسه برنامه‌ریزی استان کردستان از شورای اسلامی سلب شده بود که در این دوره هر کدام از اعضا حق رأی، تصمیم‌گیری و مطالبه‌گری دارند.

رئیس شورای اسلامی استان کردستان با بیان اینکه امیدواریم ما در این ۴ سال بتوانیم با کوشش و اخلاص یک کارنامه زرین برای خودمان و کشور به ارمغان بیاوریم، عنوان کرد: توجه ویژه به رسانه‌ها در شورای استان به دلیل اینکه رسانه نیز چشم و گوش مردم است از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و جزو برنامه‌های اولویت‌دارمان است.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار