مجلس چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۲۱ کد خبر :1932

گرانی بر مردم فشار زیادی وارد کرده است

نگرش نیوز – حجت‌الاسلام‌ محمدجعفر منتظری در اولین همایش تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی شهرستان تاکستان که صبح امروز به‌ صورت ویدئوکنفرانس در سالن امام علی تاکستان برگزار شد، گفت: تولیدکنندگان در تامین معیشت مردم نقش تاثیرگذاری دارند.

این مقام عالی قضایی کشور افزود: تهاجم فرهنگی از جمله خطرناک‌ترین تهاجمات دشمن است، همچنین یکی دیگر از تهاجمات تحریم‌های اقتصادی بود که پس از انقلاب نیز شاهد آن بودیم و این روند فراز و نشیب داشته اما هیچ وقت قطع نشده است.

تولیدکنندگان در مقابله با جنگ اقتصادی نقش مهمی دارند وی عنوان کرد: ملت ایران که در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم شهدا توانست از میدان جنگ سربلند باشد، امروز نیز در عرصه اقتصاد تولیدکنندگان نقش آفرین هستند و با کمک تمام اقشار می‌توانیم به پیروزی برسیم.

منتظری اظهار کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی را می‌توان با توان جوانان برطرف کرد و گام‌های خوبی برداشته شده اما باید تلاش بیشتری صورت گیرد و در شرایط کنونی همه باید به میدان بیایند.

وی ادامه داد: امروز همکاری بین سه قوه وجود دارد و همین امر به حل مشکلات کمک می‌کند و همه باید تمام توان را برای اقتصاد کشور به کاربگیریم.

دادستان کل کشور بیان کرد: انتظار این است که در استان قزوین و شهرستان تاکستان تا می‌توانیم در ایام باقی مانده سال تمام تلاش را برای فعال شدن واحدهای نیمه فعال و نیمه فعال شدن واحدهای راکد به کار بگیریم و معاون دادستان باید ضمن حضور در استان قزوین موانع واحدهای تولیدی را بررسی کرده تا مشکلاتی که در شهرستان قابل حل است رفع شده و سایر مشکلات به مرکز منتقل شود.

تولیدکنندگان هزینه‌های تولید را کاهش دهند

وی گفت: قزوین استانی با ظرفیت بالا است و باید از پتانسیل‌های موجود حداکثر استفاده را داشته باشیم.

این مقام عالی قضایی کشور عنوان کرد: وی بیان کرد: امروز گرانی بر مردم فشار زیادی وارد می‌کند، تولیدکنندگان می‌توانند با پایین آوردن سطح منافع در حدی که متضرر نشوند، مقداری از بار گرانی بر دوش مردم را بکاهند.

منتظری ادامه داد: کارآفرینان و تولیدکنندگان باید در راستای کاهش هزینه‌های تولید قدم برداشته و طی یک مدت به سود کمتر قانع شوند تا به عامه مردم و بویژه طبقات متوسط و زیرمتوسط فشار کمتری وارد شود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار