استان اردبیل شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۳۶ کد خبر :1615

زندانیان جرائم مالی غیرعمد ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌ بهره دریافت می‌کنند

نگرش امروز – عباس جهانگیرزاده ظهر امروز در بازدید از بازداشتگاه شهرستان پارس‌آباد ضمن بازدید از اماکن تحت پوشش، از نزدیک در جریان خدمت‌رسانی به گروه‌های هدف و فعالیت انجام یافته در این بازداشتگاه قرار گرفت.

نماینده مردم پارس‌آباد و عضو کمسیون منابع طبیعی مجلس ضمن اظهار خرسندی از فعالیت صورت گرفته در این بازداشتگاه به ویژه در حوزه‌های اصلاحی و تربیتی، بهداشت و درمان، آموزش‌های مهارتی و شغلی گفت: اقدامات بسیار موثر و اثربخش مسئولین بازداشتگاه در ایجاد فرصت‌های شغلی با نهادینه کردن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قابل تحسین و تقدیر است.

وی با تاکید بر اولویت اتمام و بهره‌برداری از زندان جدید این شهرستان قول مساعد داد تا با جلب نظر مساعد مسئولین ذ‌یربط پیگیر تخصیص اعتبارات استانی و کشوری به این پروژه باشد.

عضو کمسیون منابع طبیعی مجلس ادامه داد: مقرر شد اسامی زندانیان معسر با جرایم مالی غیر عمد احصا و در اسرع وقت به بانک‌های عامل برای استفاده از تسهیلات بانکی کم‌بهره تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، معرفی شوند.

سهرابی، رییس بازداشتگاه پارس‌آباد نیز ضمن قدردانی از قبول دعوت و حضور نماینده دور یازدهم مجلس شورای اسلامی، گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته در اجرای اولویت‌های سازمان ارائه داد و گفت: توسعه اشتغال پایدار در کنار حمایت‌های معیشتی از خانواده‌های زندانیان نیازمند اجرای برنامه‌های کاری این بازداشتگاه بوده که با مساعدت خیرین، گروههای جهادی و نهادهای حمایتی توانستیم کارنامه قابل قبولی در این زمینه داشته باشیم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار