استان البرز شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۲۸ کد خبر :1612

خبر خوش درباره زمان اجرایی شدن لایحه رتبه بندی معلمان

نگرش امروز – حسین حق وردی ظهر شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی که با حضور نورالله طاهری فرمانداری شهریار، سرهنگ یارالهی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهریار، مجید پارسا رئیس آموزش و پرورش شهریار و جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که انجام شد لایحه رتبه بندی بارگذاری شده است و۱۰ روز فرصت هست که نمایندگان مجلس در ارتباط با این مصوبه نظراتشان و پیشنهادات را ثبت کنند بعد انشاالله در نوبت رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: موضوع رتبه بندی معلمان را به جد پیگیری می‌کنیم که تا این مطالبه اصلی که ۱۰ سال است محور مطالبه فرهنگیان است پس از آن برای تصویب و اجرا به دولت فرستاده شود.

عضو فراکسیون فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مطالبات فرهنگیان نیز خبر داد و گفت: ما به عنوان نمایندگان مجلس و به خصوص در فراکسیون فرهنگیان و در کمیسیون آموزش به عنوان بخشی از جامعه فرهنگی دغدغه‌های ارزشمند ای که فرهنگیان دارند پیگیری خواهیم کرد و هیچیک از وعده‌هایی که با فرهنگیان داشته‌ایم فراموش نخواهیم کرد و الان هم این وعده را می‌دهم که به جد تا تحقق همه مطالبات جامعه فرهنگیان انشاالله تلاش خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: موضوع مصوبه پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی اجرایی خواهد شد و دستور آن انجام گرفته است ما در کمیسیون دو هفته قبل جلسه‌ای با حضور مسئولین محترم وزارتخانه‌های آموزش و پرورش آموزش عالی و بهداشت و درمان داشته‌ایم و نحوه بازگشایی مدارس بررسی شد و چیزی که برای ما اولویت دارد حفظ سلامتی فرهنگیان و دانش آموزان عزیز و خانواده‌های آنها است و قرار شده است.

حق وردی بیان داشت: بعد از واکسیناسیون دانش آموزان، آموزش شروع شود و من لازم است از همکاران ارجمند خودم در این مدتی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد و باعث زحمت مضاعف فرهنگیان شد و در این مدت زحمات فرهنگیان ۲ برابر شد تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: البته اموزش مجازی به عنوان یک روش نوین و تکمیلی در کنار آموزش حضوری خواهد بود و چون فرآیند تعلیم و تربیت یک عمل دوطرفه حضوری است و قطع به یقین به طرف آموزش حضوری خواهیم رفت البته با نگاه به رفع دغدغه‌های فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده‌های آنها در بحث سلامتی و ایمنی در مقابل بیماری کرونا.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین اخبار